Det ska vara enkelt att jobba tillsammans!

Se en kort video om hur sociala intranät i SiteVision fungerar!

Vad är Social Collaboration?

Social Collaboration är ett paket med moduler till SiteVisions plattform för webbpublicering (CMS).

Med Social Collaboration skapar du enkelt ett socialt intranät till ditt företag eller organisation – med Sveriges mest omtyckta webbpubliceringsverktyg.

Varför behöver du ett socialt intranät?

Varför behöver du ett socialt intranät? Ladda ner vår infografik

Sociala intranät behövs på arbetsplatser där medarbetare enkelt ska kunna samarbeta på ett engagerat, socialt och effektivt sätt.

Läs vårt blogginlägg och ladda vår infografik om sociala intranät med argument du behöver för att skaffa ett socialt intranät.

Det här får du med SiteVision Social Collaboration

Samarbeta i grupper

Skapa samarbetsytor för projekt, avdelningar eller intresseområden. Dela dokument, uppgifter och kalenderhändelser med varandra. Eller använd det till diskussionsgrupper. Det finns inga begränsningar för användningsområdena av grupper i SiteVision Social Collaboration.

Dela dokument

Du kan enkelt och effektivt dela, diskutera och redigera dokument i SiteVision Social Collaboration. Låt dina medarbetare dela dokument i sina aktivitetsflöden eller i grupper där du som användare själv styr åtkomsten. Dokumenten är versionshanterade med en direkt koppling till Microsoft Office.

Gilla, tagga och dela – precis som du är van vid

Skapa engangemang inom din organisation genom att låta medarbetare kommunicera och dela information precis som de är vana vid från webbtjänster som Facebook och Twitter.

Chatta och skicka direktmeddelanden i realtid

Låt dina medarbetare kommunicera via en inbyggd meddelandetjänst i SiteVision Social Collaboration. Chatta eller skicka meddelanden mellan individer eller grupper av medarbetare.

Hitta rätt kompetens med ett klick

Tillsammans med SiteVisions kraftfulla sökmotor får du en social personalkatalog där medarbetarna själva kan bidra med information. Det har aldrig varit så enkelt att hitta kompetensen du söker!

Personliga profilsidor åt alla

På ditt intranät i SiteVision Social Collaboration har varje medarbetare tillgång till en egen profilsida. Hämta information automatiskt från användarkatalogen och medarbetaren fylla på med egen information, till exempel kompetenser, geografisk plats, kontaktuppgifter och bild.

Planera vardagen - tillsammans

Med kalendern kan du planera ditt projekt, semestern på din avdelning eller varför inte nästa personalaktivitet. Delegera händelser till andra gruppmedlemmar, bjud in till aktiviteter, tidsstyr händelser och mycket mer. Givetvis kopplat till användarens egen kalenderfunktion.

Några kunder som valt Social Collaboration

SiteVision-referenser
Kolumn1Kolumn2Kolumn3
Kolumn1Kolumn2Kolumn3

EN ROLIGARE ARBETSDAG MED SOCIAL COLLABORATION BÖRJAR HÄR

200 000+

SiteVision Social Collaboration används av över 200 000 användare varje dag. Gör din arbetsplats lika effektiv som deras.

Aktuellt om Social Collaboration