SiteVision-bloggen

Publicerat: 2020-04-17

Fem nya till SiteVision

Nåja, alla är inte helt nya – två av dem känner du kanske igen från innan. Fem stjärnor är de i alla fall som stärker SiteVision inom försäljning, customer success, utveckling och support.

Fem nya till SiteVision

Övre raden: Jonas Degrell (teknisk support), Albin Öhrn (tech lead). Mellersta raden: Eric Melin (customer success). Nedre raden: Matilda Viktorsson (försäljning) och Jessica Adolfsson (customer success).

Matilda Viktorsson – försäljning

Matilda Viktorsson är vår sprillans nya säljare som redan hunnit bjuda på kanelbulle-sockerkaka (vi håller absolut tummarna för mer bakning). Hela yrkeslivet har hon jobbat med försäljning i olika former – inom rekrytering, säkerhetsbranschen och med systemutbildning.

– Jag saknade att jobba med mjukvara och ville hitta en arbetsplats där jag vill stanna i flera år. Någon tipsade om SiteVision och när jag läste annonsen på LinkedIn kändes det rätt i magen, berättar Matilda som utanför jobbet trivs allra bäst med att hålla i bullriga middagar för sin stora familj och sina vänner. Och att spela padel, förstås.

Albin Öhrn – tech lead

Albin Öhrn är en nygammal kompis på SiteVision. Då var han utvecklare – nu är han tillbaka i rollen som tech lead. Superkul, tycker vi! När han inte åker skidor eller cyklar kommer han alltså vara här och göra … ja, vaddå?

– Jag ska driva produkten framåt, se till att vi håller oss a jour med omvärlden och bygger rätt saker med rätt tekniker. Och så hoppas jag kunna dela med mig av en hel del erfarenhet, säger Albin.

Eric Melin – customer success

För att fortsätta på temat ”bekanta ansikten” går vi vidare till Eric Melin. Vår före detta utvecklare som gillar att springa långt, cykla snabbt och äta cheeze cruncherz blir en av gänget på customer success. Där kommer han att ansvara för flera kunder, stötta dem i projekt och se till att de får ut så mycket som möjligt av vår produkt.

– Jag gjorde mitt ex-jobb här för att jag hade hört att det är ett superföretag. Det stämmer verkligen så nu känns det spännande att få testa något nytt här och att jobba mer tillsammans med våra kunder, säger Eric.

Jessica Adolfsson – customer success

Ett annat nytt stjärnskott på customer success är Jessica Adolfsson. Hon har många års erfarenhet av SiteVision, digitala projekt och marknadsföring. Förutom att ansvara för en rad kunder ska Jessica skriva för hjälpwebben och projektleda årets upplaga av SiteVision-dagarna.

– Det är verkligen en härlig arbetsplats! Roliga människor och ett jobb som ser olika ut varje dag. Jag trivs redan toppen, berättar Jessica som efter jobbet smiter iväg till gymmet innan hon åker hem och äter god mat (extra god på fredagar).

Jonas Degrell – teknisk support

Efter att ha pluggat några år webbutveckling söderut, jobbat med kundsupport och inom serviceyrken var Jonas Degrell sugen på nytt jobb. På SiteVision kan han kombinera flera av sina fritidsintressen som att programmera, spela datorspel och ta en öl med vänner (ja, vi gillar både Fifa och after work). Som teknisk support ska han se över våra kunders problem och svara på deras funderingar.

– Jag fastnade för arbetsuppgifterna och utvecklingsmöjligheterna. Men även för atmosfären, den lätta stämningen och det fräscha kontoret, berättar Jonas.

Vi är superglada att ha dem på plats – nu kör vi!

Inlägget är skrivet av Malin Pettersson

Kommentarer  Prenumerera på RSS-flöde för kommentarerna
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar

Boka en anpassad demo

Vill du att vi kontaktar dig för en demo av SiteVision? Oavsett om du är ny eller redan existerande kund, hjälper vi dig gärna.

Blogginlägget är skrivet av

De senaste blogginläggen