SiteVision-bloggen

Publicerat: 2020-07-01

Erik och Linda – våra två nya stjärnor

Två nya medarbetare gör oss ännu starkare inom ux och customer success. Passa på att lära känna dem lite bättre.

Två nya till SiteVision

Erik Lundell (ux-designer) och Linda Brorsson (customer success).

Erik Lundell – ux-designer

Som ux-designer sätter Erik alltid användarupplevelsen först. Det ska vara så enkelt som möjligt att använda produkten och för att veta hur vi når dit lär Erik känna våra användare. Vad tänker och tycker de? Och hur ska produkten se ut för att de ska tycka den är toppen?

– Jag har jobbat i SiteVision från och till sedan 2008, besökt SiteVisiondagarna och fått ett bra intryck av företaget. När jag såg annonsen om en ux-designer hoppade jag på, berättar Erik (eller Ludde, som vi brukar säga eftersom Erik är det vanligaste namnet på bygget).

De tidigare titlarna har varit många – kommunikatör, informatör, webbstrateg och grafisk formgivare – men SiteVision har bestått. Skoj, tycker vi. Annat som Erik tycker är skoj är att cykla i skog och på landsväg och att gå på fotboll (heja ÖSK).

Linda Brorsson – customer success

Linda stärker vårt Göteborgskontor och kommer att jobba med customer success för våra kunder i väster och söder. Hon har vinkat hej då till byråbranschen – där hon jobbat som program- och projektledare för stora företag, digitala projekt och produkter – för att komma till oss! Jiho.

– För ett par år sedan korsades mina och SiteVisions vägar i ett gemensamt projekt. Båda parter gjorde ett gott intryck på varandra och på den vägen är det. Att få arbeta med ett företag med så hög kundnöjdhet och där alla brinner för det man gör känns jättekul, säger Linda.

Linda har samlat på sig erfarenheter inom design, användarupplevelse och digital affärsutveckling och kommer att vara en perfekt brygga mellan kunder, partners och vår produkt.

När hon inte jobbar? Då hänger hon helst vid havet (näst på tur att lära sig vindsurfa), pysslar i trädgården, äter god mat med ett glas champagne till och umgås med familjen. Mys.

Välkomna till oss – nu kör vi!

Är du intresserad av att jobba på SiteVision?

Kul! Följ oss på vår karriärsida.

Kommentarer  Prenumerera på RSS-flöde för kommentarerna
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar

Boka en anpassad demo

Vill du att vi kontaktar dig för en demo av SiteVision? Oavsett om du är ny eller redan existerande kund, hjälper vi dig gärna.

Blogginlägget är skrivet av

De senaste blogginläggen