SiteVision-bloggen

Publicerat:

Fanny, Robin och Kristian – välkomna till SiteVision

Vi blir hela tre nya stjärnor inom support, drift och mjukvarutestning. Passa på att lära känna dem lite bättre här.

Tre nya till SiteVision

Fanny Ingman (teknisk support), Robin Axelsson (mjukvarutestare) och Kristian Carlsson (drifttekniker).

Fanny Ingman – teknisk support

Som teknisk support hjälper Fanny system- och webbplatsansvariga med frågor som rör produkten SiteVision, SiteVision intranät och SiteVision Cloud.

– Många i min närhet är verksamma inom it-branschen och har pratat positivt om SiteVision. När jag fick nys om tjänsten blev det självklart för mig att söka och sikta på att bli en del av det fantastiska gänget här, säger Fanny.

Senast kommer Fanny från Hennes & Mauritz där hon jobbat med bland annat visuella omställningar av butik och skyltfönster. Det kreativa tar sig uttryck även på hemmaplan.

– Jag gillar att odla saker som går att äta eller är fina att titta på, promenera i ösregn och umgås under långa höstmiddagar, berättar Fanny.

Robin Axelsson – mjukvarutestare

Robin har jobbat som it-tekniker i flera år och har en färsk examen i systemvetenskap med sig i bagaget. Under studierna och tidigare jobb fick han upp ögonen för SiteVision – och nu är han en i gänget. Kul!

– Som mjukvarutestare ska jag jobba med manuella och automatiska tester av SiteVision i team tillsammans med andra mjukvarutestare och utvecklare, berättar Robin.

Annars är Robin väldigt sport- och teknikintresserad, älskar att träna (det har redan blivit några omgångar padel med kollegorna) och fördjupa sig inom teknik och mjukvara. Och så umgås han gärna med familj, flickvän och vänner.

Kristian Carlsson – drifttekniker

Efter en tur som konsult är Kristian tillbaka på SiteVision igen – och som vi är glada för det. Som drifttekniker har han stenkoll på allt som har med säkerhet, förvaltning och vidareutveckling av både interna driftmiljöer och SiteVision Cloud.

– Det är svårt att säga att SiteVision är något annat än ett unikt företag. Här finns en tradition av högt kunnande, du får ta stort eget ansvar och jobba tillsammans med guldmänniskor, säger Kristian.

När Kristian inte jobbar eller grejar med datorer (stort fritidsintresse!) gillar han att ta långa promenader och hänga med katterna Dennis och Freddie. Dessutom är han sugen på att hitta ett nytt intresse. Det ska bli spännande att följa, tycker vi.

Är du intresserad av att jobba på SiteVision?

Kul! Följ oss på vår karriärsida.

Kommentarer  Prenumerera på RSS-flöde för kommentarerna
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar

Boka en anpassad demo

Vill du att vi kontaktar dig för en demo av SiteVision? Oavsett om du är ny eller redan existerande kund, hjälper vi dig gärna.

Blogginlägget är skrivet av

De senaste blogginläggen