Vit logotyp Sitevision
Vit ikon för meny.
Vit logotyp Sitevision

blogg

Publicerat:

Sopra Sterias Sitevision-team växer

En av Sitevisions senaste partners är konsultföretaget Sopra Steria. De har redan hunnit storsatsa på ett Sitevision-team och landa utmärkelsen Sitevision Most Valuable Professional inom huset.

Sopra Sterias logotyp mot rosa bakgrund

Sopra Steria är ett internationellt konsultföretag som är ledande inom digital transformation av medelstora och stora organisationer. Under förra året blev Sopra Steria Sitevision-partner, de formade ett Sitevision-team – och nu blir teamet ännu större.

– Vi hade jobbat med Sitevision i ett antal projekt tidigare och när våra kunder allt oftare efterfrågade Sitevision som CMS-plattform bestämde vi oss för att utöka vårt team och gå med i partnerprogrammet, berättar Ove Lundkvist, Senior Web Architect på Sopra Steria, och fortsätter:

– Sedan dess har vi anställt flera certifierade Sitevision-utvecklare och håller dessutom på att fortbilda frontend-utvecklare, med erfarenhet av andra CMS, som nu ska certifiera sig.

Bred kompetens och utmärkelser

Sopra Sterias Sitevision-team är en del av deras digitala byrå Experience Design & Solution. Där ryms kompetens inom koncept, design, UX, digital marknadsföring, SEO, teknisk analys och arkitektur, utveckling, prestandaoptimering och cybersäkerhet samt support och förvaltning.

Sitevision-teamet leds av Ove Lundkvist som under 2021 fick utmärkelsen Sitevision Most Valuable Professional.

– Jag har varit engagerad i Sitevision-världen under lång tid och utmärkelsen är för mig en värdefull bekräftelse på att engagemanget är uppskattat. Jag fastande för Sitevision eftersom de precis som jag har ambitionen att göra avancerad teknik lättillgänglig. Det bästa jag vet är att åstadkomma lösningar där kunden känner att de själva styr över sin webbplats. Användaren är viktigast, tekniken ska vara användarens trogna tjänare.

Vi säger välkommen till Sopra Steria som partner – och grattis till utmärkelsen och det växande teamet.

Till Sopra Sterias webbplats

Kommentarer

Du måste vara inloggad för att få kommentera

Stängd för fler kommentarer

Vänligen verifiera att du inte är en robot

300

Boka en anpassad demo

Vill du att vi kontaktar dig för en demo av Sitevision utifrån dina behov?
    Oavsett om du är ny eller redan existerande kund, hjälper vi dig gärna. Fyll i ett enkelt formulär, så kontaktar vi dig. Helt utan förbindelser.

Förstå grunderna i Sitevision

En personlig kontakt med kunskap om ditt område

Svar på dina frågor

En demo utifrån dina behov

Du kan också alltid kontakta oss på telefon: 019-17 30 30

De senaste blogginläggen

Kontakta oss

Sitevision
    Drottninggatan 18A
    702 10 Örebro

Info: 019-17 30 30
    Support: 019-17 30 39

Boka en demo

Upptäck alla möjligheter med Sitevision genom en demo utifrån dina behov.

FÖLJ OSS

Prenumerera på Sitevisions nyhetsbrev

Du får stenkoll på nya funktioner i Sitevision, vad som händer hos oss och en hel bunt med tips. Tanken? Att göra ditt jobb med webben smart, smidigt och skoj.

Vit logotyp Sitevision

Sitevision AB är ett svenskt produktföretag som fokuserar på att utveckla webbpubliceringsverktyget Sitevision.

Vit ikon för att stänga

Vi visar gärna

Det bästa sättet att lära känna Sitevision är genom en demo. Vi tar gärna tid för dig och visar hur det fungerar och alla möjligheter med vår produkt.