SiteVision-bloggen

Publicerat: 2018-03-09

Daniel och Anton - Välkomna!

Elias Abrache - SiteVisions support

Det är väldigt roligt att kunna välkomna två nya ansikten till SiteVision! Anton förstärker supporten, och Daniel som tar på sig den helt nya SiteVision-hatten vi valt att kalla Customer Success.

Anton Östman

Anton

Antons barndomsdröm om att bli både indianhövding och bonde tog en annan vändning och istället ställdes siktet in på kundsupport. Det var när Anton cyklade förbi SiteVisions kontor i Örebro som han fick upp ögonen för företaget.

Jag blev nyfiken och ville kolla upp vad det var för ställe, och väl på hemsidan hittade jag en jobbannons som lät som en väldigt bra kombination av det jag hade pluggat och min tidigare arbetserfarenhet. Med en bakgrund inom olika typer av support och senast en supportroll hos SOS Alarm står han redo att mantla rollen som supportmedarbetare på SiteVision.

Innan jag började jobba så läste jag vid Örebro Universitet, programmet Medie- & Kommunikationsvetenskap med digital mediedesign inriktning. Sedan gymnasiet har jag haft ett intresse för enklare webbutveckling och grafisk design. Är sportintresserad generellt och gillar fotboll och hockey. Den enda sport jag följer ordentligt är dock MMA, som jag fastnade helt för, för några år sen. Utövar ingen sport själv dock, kanske lite sporadisk löpning med några månaders mellanrum. Men nya tag nu i vår!

På supporten ansvarar Anton nu för importer av webbplatser till SiteVision Cloud, vår moln och driftlösning av SiteVision. Han ska även hjälpa till med uppgraderingar av SiteVision vid sidan av även vanliga supportärenden förstås.

Nu ligger fokus på att lära känna alla som jobbar här och så småningom kunna bidra ordentligt och känna att jag har en betydande roll, avslutar han.

Daniel Klingzell

Daniel
Daniel

Daniel kommer in till SiteVision och till en helt ny avdelning: Customer Success. Avdelningen har som huvudfokus att hjälpa och stötta våra existerande kunder, lotsa dem rätt och se till att alla har det bra och att våra kunder nyttjar verktygets fulla potential.

Jag har tidigare arbetat med lite av varje, allt från larminstallatör till fotbollslärare. Närmast innan SiteVision så arbetade jag som IT-konsult på en byrå i Örebro med fokus på projektledning, test och kravställan. Redan 2013 certifierade jag mig i SiteVision och har alltid tyckt att företaget verkar spännande. Sommaren 2017 skickade jag in en spontanansökan och resten är historia. 

Jag bor med min familj i Kumla och har ett brinnande intresse för bollsporter, där Manchester United är absoluta favoritlaget!

Min förhoppning är att jag kan vara med och bidra till att SiteVision blir ännu mer framgångsrikt. Jag känner mig otroligt taggad och tycker det här ska bli hur kul som helst.

Customer Success

Daniel

Customer Sucess handlar i grund och botten om kundvård. Våra befintliga kunder ska veta vem de kan vända sig till i ärenden som kanske inte riktar sig helt till supporten. Daniels uppdrag, ett av många, handlar om att kunder ska få hjälp att nyttja SiteVisions fulla potential. Arbetet är redan påbörjat och kontakter har skapats i olika organisationer.

Har ni frågor om hur Customer Success kan hjälpa er, ring till Daniel och ta ett samtal.

Customer Success
Daniel Klingzell
daniel.klingzell@sitevision.se
Telefon: 072-555 56 32

Vill du också jobba på SiteVision?

Inlägget är skrivet av SiteVision AB. Fler blogginlägg och nyheter från oss:

Vill du ha nyheter, blogginlägg och erbjudanden bekvämt levererade till din e-postadress? Prenumerera på vårt nyhetsbrev inSite! Fyll i din e‑postadress nedan:

Följ SiteVision:

Kommentarer  Prenumerera på RSS-flöde för kommentarerna
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar