Support​

Som system- och webbplatsansvarig kan du kontakta SiteVision Support. Supporten svarar på ärenden om produkten SiteVision, SiteVision intranät och SiteVision Cloud. Utöver ett kompetent supportteam finns alltid minst en supportutvecklare till hands.

Vi jobbar på supporten ...

Lars

Lars (drift och support)

Anton

Anton

Anders

Anders

Peter

Peter

Jonna

Jonna

Jonas

Jonas

Jonna

Jonna

Lars

Lars

Anton

Anton

Peter

Peter

Elias

Elias

Anders

Anders

Isak

Isak

Thomas

Thomas

Jonas

Jonas

Kristian

Kristian

... och vi jobbar med drift

Isak

Isak

Kristian

Kristian

Thomas Jädal

Thomas

Jonna

Jonna

Lars

Lars

Anton

Anton

Peter

Peter

Elias

Elias

Anders

Anders

Isak

Isak

Thomas

Thomas

Jonas

Jonas

Kristian

Kristian

Kunden har alltid rätt

Den senaste rapporten från Web Service Award visar att kunder som använder SiteVision är överlägset mest nöjda. SiteVisions support har toppbetyg och är den enda supporten som ligger över snittet.

Ladda hem trendrapporten kostnadsfritt på Web Service Awards hemsida via någon av knapparna nedan.

Utökat supportavtal

Som kund hos SiteVision AB har du tillgång till ett standardavtal för support. Vi erbjuder utökade supportavtal av olika nivåer beroende på ert behov.

Jag vill ha mer information





Kontakta Supporten

Skicka in ett ärende* via supportportalen eller skicka e-post till support@sitevision.se. Vi garanterar att arbetet med ditt supportärende påbörjas enligt ert supportavtal.


Supportens öppettider är vardagar 08:00 - 17:00**.

Lunchstängt mellan 12:00 - 13:00


* Observera att du behöver vara kontaktperson för att registera ärenden.

** beroende på supportavtal.