Sökresultat för etiketten
-
AI för bättre användarupplevelse på webb och intranät Artificiell intelligens kan hjälpa verksamheter att erbjuda bättre webbplatser och intranät. Därför bad vi Johan Albertsson på rek.ai att berätta mer om vad man kan åstadkomma med AI-tekniken. AI
-
Därför är personalisering framtiden Dagens användare ställer allt högre krav på webbplatser de besöker. Med personalisering kan du svara upp mot de kraven och skapa en bättre webb och bättre UX
-
dem. Att jobba med personalisering är nyckeln. Med personaliserat innehåll möts besökare på din sajt av olika budskap beroende på var i kund- eller medarbetarresan hen är. En person som besöker din sajt för första
-
Personalisera via AI direkt i Sitevision Skapa bättre användarupplevelser och hjälp era besökare hitta rätt direkt med rek.ai. Med rek.ai får era besökare personaliserade rekommendationer så att de snabbt hittar det de söker efter. Rek.ai ger
-
att låta artificiell intelligens träna på interna data så som besöksmönster, kunddata och försäljningsdata så kommer garanterat webbplatser kunna erbjuda en ny typ av personalisering och upplevelse där text
-
AI, internkommunikation och eSam Hur kan vi använda artificiell intelligens för att hjälpa våra medborgare? Och hur påverkas egentligen betydelsen av internkommunikation i en tid av oro i världen? Det var några av de saker som diskuterades under
-
Devize fördjupar sin Sitevision-satsning med fokus på AI Ett växande Sitevision-team och storsatsning på AI – med två Sitevision Most Valuable Professionals i spetsen. Så här satsar den digitala byrån Devize på Sitevision. Under de senaste åren har
-
Vad kan du som webbredaktör göra med AI? AI kan stötta webbredaktören på många sätt. Men hur? Och vad ska du tänka på? Marko Tosic utbildar till vardags inom AI-verktyget ChatGPT – och nu delar han med sig av hur du bäst jobbar med AI. Anmälan När?
-
senior lösningsarkitekt och teknisk expert) i ett panelsamtal om hur AI kan förbättra medarbetarupplevelsen – men också stärka företagets interna processer. Det blir snack om personalisering
-
Låt AI stötta medarbetarupplevelsen Nu står artificiell intelligens (AI) i centrum för många verksamheter. Ett av syftena? Att revolutionera den digitala medarbetarupplevelsen. Genom att implementera AI kan företag inte bara förbättra effektiviteten