Sökresultat för etiketten
-
AI för bättre användarupplevelse på webb och intranät Artificiell intelligens kan hjälpa verksamheter att erbjuda bättre webbplatser och intranät. Därför bad vi Johan Albertsson på rek.ai att berätta mer om vad man kan åstadkomma med AI-tekniken. AI
-
Därför är personalisering framtiden Dagens användare ställer allt högre krav på webbplatser de besöker. Med personalisering kan du svara upp mot de kraven och skapa en bättre webb och bättre UX
-
för just dem. Att jobba med personalisering är nyckeln. Med personaliserat innehåll möts besökare på din sajt av olika budskap beroende på var i kund- eller medarbetarresan hen är. En person som besöker
-
Personalisera via AI direkt i Sitevision Skapa bättre användarupplevelser och hjälp era besökare hitta rätt direkt med rek.ai. Med rek.ai får era besökare personaliserade rekommendationer så att de snabbt hittar det de söker efter. Rek.ai ger
-
att låta artificiell intelligens träna på interna data så som besöksmönster, kunddata och försäljningsdata så kommer garanterat webbplatser kunna erbjuda en ny typ av personalisering och upplevelse där text
-
AI, internkommunikation och eSam Hur kan vi använda artificiell intelligens för att hjälpa våra medborgare? Och hur påverkas egentligen betydelsen av internkommunikation i en tid av oro i världen? Det var några av de saker som diskuterades under
-
en sammanfattning också för sin avdelning, sitt kontor, sitt affärsområde, sitt land eller där det nu har skapats innehåll. Hjälper sällananvändaren Den här sortens personalisering hjälper sällananvändaren
-
Var inte som alla andra – bygg varumärke och gör dig mer synlig Som du säkert redan vet har du bara några sekunder på dig att fånga besökarens uppmärksamhet och skapa ett positivt intryck på din webbplats. Samtidigt är det viktigt att besökaren ens