Success plans
Maxa värdet av Sitevision – tillsammans når vi dina mål
För att maximera värdet av Sitevision – och för att du ska nå dina uppsatta mål – finns en mängd kompetens, support och strategier. Så här gör vi dig trygg och framgångsrik genom hela projektet.
Customer Success
En personlig kontakt under hela vägen
På Sitevision finns ett helt team med customer success managers som går till jobbet med ett mål i sikte: Att se till att du som kund når önskade resultat och maximerar värdet av ditt projekt i Sitevision. Antingen får du en direktmejl till dem och deras expertis. Eller så väljer du något av de större paketen och får en dedikerad och långsiktig kontakt som är insatt i din verksamhets mål.
Du får en kontakt som leder dig rätt oavsett om du ska till produktsupporten eller ett annat tekniskt team. Du får tips om rätt utbildningar och resurser under onboarding-processen. Du får regelbundna avstämningsmöten och blir inbjuden till webbinarier och workshoppar som gör att du får en djup förståelse för produkten.
Produktsupport
Sveriges mest omtyckta produktsupport
Oavsett om du står inför utmaningar eller vill ta din lösning till nästa nivå finns vår produktsupport redo att dela med sig av sin omfattande kunskap. Ingen fråga är för liten, svår eller stor – produktsupporten är alltid med på resan mot en framgångsrik och friktionsfri upplevelse av Sitevision. Du kan alltid förvänta dig snabb och effektiv hjälp. Och du, år efter år får de toppbetyg (!) av våra kunder. Vi hoppas och tror att du kommer att vara lika nöjd.
Expert services
Specialistkunskap under samma tak
Om du väljer det högsta paketet får du tillgång till Expert services. Som kund har du unika behov, visioner och affärsmål. Och visst kan det vara så att du i stora projekt stöter på utmaningar som gör att du behöver extra specialistkunskap. På Sitevision har vi många experter inom sina områden – allt från programmering och planeringar av workshoppar till problemlösning och idéer som tar din digitala lösning till nästa nivå.
Rådgivning under större utvecklingsprojekt
Granskning av kod och andra lösningar
Optimering av prestanda
Uppdatering av version (för kunder med egen drift)
Support i samband med lanseringar
Migreringar
Utbildning
Tillbaka till skolbänken
Med rätt utbildning i ryggen blir startsträckan kortare. Jobbet framåt blir dessutom enklare eftersom du och dina medarbetare lär er att utnyttja Sitevisions alla styrkor och blir mer effektiva. Utbildningar finns för alla olika roller: redaktör, utvecklare, webbansvarig eller beställare.
Tre nivåer – mot framgång
Basic
Produktsupport
Servicetid måndag till fredag mellan 10–15
4 inkluderade supporttimmar
4 timmars responstid under servicetid
Customer succesS
Tillång till Customer Success
Premium
Produktsupport
Servicetid måndag till fredag mellan 8–17
Obegränsade supporttimmar
1 timmes responstid under servicetid
Customer succesS
Tillång till en personlig Customer Success Manager
Valbart med återkommande operativa möten
Enterprise
Produktsupport
Servicetid dygnet runt och året runt
Obegränsade supporttimmar
30 minuters responstid under servicetid
Customer succeSs
Tillång till en personlig Customer Success Manager
Återkommande operativa möten
Expert services