blogg

Publicerat:

Ny förpackning – samma härliga gäng

Kanske har du redan upptäckt den? Hajade till när du gick in på sitevision.se eller när ett inlägg från oss svischade förbi i sociala medier. Ja, vår sprillans nya grafiska profil och logotyp. En stor förändring som vi jobbat med i över ett år – men jobbet har handlat om mer än ytan. Det har också handlat om det allra innersta: att formulera vilka vi är och varför vi gör det vi gör. Häng med på en resa genom färg och form, ord och ton, strategier och identitet.

Vår drivkraft: Att göra kommunikation enkelt

Sitevision ska vara enkelt att implementera, använda och utveckla. Bakom kulisserna betyder det att vi håller oss up-to-date och gör avancerade lösningar. Men lösningarna resulterar alltid i att det blir enklare för användaren. Du ska nämligen koncentrera dig på det som är viktigt – att kommunicera med din omvärld.

Vårt varumärkeslöfte: Tell your world

I en värld fylld till brädden av intryck och innehåll hjälper Sitevision dig att lyckas med kommunikationen. Med Sitevision har du alltid en plattform som ger dig tillgång till alla verktyg som behövs får att nå ut och nå fram till din omvärld. Som gör det enklare att skapa webbplatser och intranät med relevant innehåll – och som skapar starkare upplevelser. När du har rätt plattform blir det enklare att kommunicera. Det sammanfattar vi med: Tell your world.

Sitevisions logotyp i vitt med texten Tell your world under. Allt mot en grå bakgrund

Vi står för: Enkelhet och nytänkande

Vår plattform ska göra det enkelt för dig att uppfylla dina mål. Vi ska också vara enkla att ha att göra med. Undrar du något, då finns vi här. Och när vi utvecklar plattformen, då gör vi det med innovation i varje steg. Att välja Sitevision är ett långsiktigt val. Du kan lita på oss – nu och i längden.

Så här låter vi

Lika stolta som vi är över våra innovationer, lika mycket brinner vi för att göra det avancerade enkelt. Inte minst när vi pratar och skriver. Vi är den mänskliga rösten bland buzzwords, AI och robotar. Oavsett om du ställer en fråga, om vi skriver en blogg eller om du vill bolla en fundering gör vi vårt yttersta för att det vi säger ska vara relevant och begripligt.

Det betyder att vi guidar och är hjälpsamma. Vi skriver enkelt. Och alltid, alltid med mänsklig värme.

Så här ser vi ut

Här är den – vår nya logotyp. Symbolen är både en pratbubbla och ett kommatecken. Den representerar vår drivkraft och vårt varumärkeslöfte: viljan att göra det enkelt att kommunicera och uppmaningen att ”tell your world”.

Vit logotyp Sitevision
Blå symbol från Sitevisions logotyp
Grön symbol från Sitevisions logotyp
Rosa symbol från Sitevisions logotyp
Lila symbol från Sitevisions logotyp
Grå symbol från Sitevisions logotyp

Vi är färgstarka

Sitevisions färger, grön, lila, rosa,blå och grå.

Och oftast ser du oss i 15 graders vinkel

Uppåt och framåt. Mot nya höjder.

Animering för att visa 15 grader

Vår nya förpackning – i rörligt format

Kommentarer  Prenumerera på RSS-flöde för kommentarerna
  1. Maria Mikko
    Snyggt! Heja, heja!
    # 1
    onsdag, 3 mars kl. 12:24
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar


Boka en anpassad demo

Vill du att vi kontaktar dig för en demo av SiteVision utifrån dina behov?
Oavsett om du är ny eller redan existerande kund, hjälper vi dig gärna. Fyll i ett enkelt formulär, så kontaktar vi dig. Helt utan förbindelser.


Förstå grunderna i SiteVision

En personlig kontakt med kunskap om ditt område

Svar på dina frågor

En demo utifrån dina behov

Du kan också alltid kontakta oss på telefon: 019-17 30 30

De senaste blogginläggen

Kontakta oss

Sitevision
Drottninggatan 18A
702 10 Örebro

Info: 019-17 30 30
Support: 019-17 30 39

Boka en demo

Upptäck alla möjligheter med Sitevision genom en demo utifrån dina behov.

FÖLJ OSS

Prenumerera på Sitevisions nyhetsbrev

Du får stenkoll på nya funktioner i Sitevision, vad som händer hos oss och en hel bunt med tips. Tanken? Att göra ditt jobb med webben smart, smidigt och skoj.

Vit logotyp Sitevision

Sitevision AB är ett svenskt produktföretag som fokuserar på att utveckla webbpubliceringsverktyget Sitevision.

Vi visar gärna

Det bästa sättet att lära känna Sitevision är genom en demo. Vi tar gärna tid för dig och visar hur det fungerar och alla möjligheter med vår produkt.