Blogg
Vad kan chatboten Ebbot hjälpa dig med?
Tar de vanligaste frågorna onödigt lång tid att svara på? Sugen på att effektivisera din support? Med livechatt och chatbot från Ebbot kan du vässa supporten till både kunder och medarbetare med hjälp av AI. Du hittar modulen i Sitevision Marketplace.

Nu kan du som jobbar i Sitevision enkelt ta del av fördelarna med livechatt och chatboten Ebbot Länk till annan webbplats.. Ebbot svarar på de vanligaste frågorna och frigör tid till supporten att fokusera på de mer komplexa ärendena. Och med livechatt-verktyget blir det dessutom enklare att hantera flera ärenden samtidigt.
Med Ebbot kan du:
- Förbättra supportupplevelsen
- Hantera fler ärenden
- Bli tillgänglig 24/7
- Öka produktiviteten
– Både Sitevision och Ebbot är svenskutvecklade produkter. Nu kan vi erbjuda kunderna en brygga över gapet mellan människa och maskin. De kan skapa bättre och mer personliga upplevelser på webbplatserna, öka försäljningen och förbättra kundservicen eller medborgardialogen, säger Nadia Cabezas, partneransvarig på Sitevision.
Till modulen Ebbot Livechatt & chatbot i Sitevision Marketplace Länk till annan webbplats.
Prenumerera gärna på Sitevisions nyhetsbrev
Du får stenkoll på nya funktioner i Sitevision, vad som händer hos oss och en hel bunt med tips. Tanken? Att göra ditt jobb med webben smart, smidigt och skoj.
Taggar
Dela
CMS för
intranät
Öka engagemanget och stärk arbetsplatskulturen med ett socialt intranät.
CMS för
webbplatser
Skapa engagerande webbplatser med den digitala upplevelsen i fokus från start till mål.