SiteVision-bloggen

Publicerat: 2019-09-10

Säg hej till Malin – vår nya Content Manager

Nu stärker vi vårt marknadsteam med en Content Manager. Malin Pettersson kommer att jobba strategiskt och operativt med innehåll i alla våra egna plattformar. Heja!

Malin Pettersson

– Min första kontakt med SiteVision var för tio år sen, mina allra första dagar i branschen, när jag hoppade in på en fortsättningsutbildning i all hast. Svettigt värre, skrattar Malin vid minnet och fortsätter:

– Men då upptäckte jag verkligen tjusningen med SiteVision. Hur enkelt, snyggt och användarvänligt det är. Och, inte minst, hur trevliga alla var.

Innehåll och tonalitet

Malin kommer att tänka ut, skriva, sprida och analysera innehåll i SiteVisions egna plattformar – och ansvara för att all kommunikation håller samma tonalitet. Med bakgrund som copywriter och webbredaktör på både kommunikationsbyrå och marknadssidan är det en kombination som passar henne perfekt.

– Det känns helrätt i både hjärta och hjärna. Jag har länge imponerats av det driv och den härliga stämningen som finns på SiteVision. Det ska bli superspännande att ta reda på vad som engagerar målgrupperna och skapa smart och snyggt innehåll utifrån det, säger Malin.

Du hittar henne en trappa upp i våra finfina lokaler på Drottninggatan i Örebro. Säg gärna hej om du har vägarna förbi. Ryktet säger att hon gillar kaffe ...

Vill du veta mer?

Är du nyfiken på Content marketing och UX-writing? Ska du till SiteVisiondagarna i år? Vad bra! Då har du chans att höra Malin berätta mer om hur du ska tänka för att ta fram värdeskapande innehåll och skriva så att dina besökare stannar.

Inlägget är skrivet av Johan Nilsson.

Kommentarer  Prenumerera på RSS-flöde för kommentarerna
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar

Blogginlägget är skrivet av

• Marketing Manager
  • 0705690288

Nytt intranät?

Ta en titt på intranätet med marknadens nöjdaste kunder!

- SiteVision har marknadens nöjdaste intranätkunder enligt Web Service Award. Boka en en demo och ta reda på varför!

Läs fler blogginlägg: